Vse načrtovane možnosti in zmogljivosti so pripravljene za uporabo in preverjene v testnem okolju. Preden rešitev predamo v polno uporabo, jo s pomočjo uporabnikov dodatno preizkušamo. V tem času aktivno spremljamo delovanje in odpravljamo morebitne napake, ki se med internim testiranjem niso pojavile. Zaradi tega se lahko zgodi, da je storitev občasno nedosegljiva.
V primeru pozitivnih rezultatov preizkusa in dobrega odziva uporabnikov bomo te storitve dodali k ostalim produkcijskim storitvam.
V času preizkusa bomo veseli tudi vaših komentarjev in konkretnih predlogov, kako lahko storitev še izboljšamo. Pišite nam na podpora-o365@arnes.si.
Po tem, ko ste se prvič prijavili v Oblak 365 in pridobili dostop do office 365, se lahko v Office 365 prijavite tudi neposredno v Office 365. Vpišite svojo e-identiteto, nato pa boste preusmerjeni na prijavno okno vaše organizacije.
Skrbniki storitve Oblak 365 nimamo vpliva na delovanje prijavnega okna vaše organizacije niti na delovanje storitev Office 365.