Članstvo izobraževalne organizacije v Arnes AAI učencem, učiteljem in drugim zaposlenim dovoljuje uporabo različnih informacijskih in multimedijskih storitev, ki jih omogočajo zavod Arnes in ostali ponudniki storitev.
Storitev Oblak 365 je ponudnik storitev, ki razširja nabor s sodobnimi brezplačnimi orodji za celovito podporo sodelovanju in komunikaciji, imenovanimi Microsoft Office 365.
Učencem in učiteljem storitev Oblak 365 omogoča, da si po prijavi z Arnes AAI identiteto sami ustvarijo dostop do storitev Microsoft Office 365.
Po preteku upravičenosti do storitev Oblak 365 poskrbi tudi za odvzem licenc in onemogoči nadaljnjo uporabo storitev, ter sprosti licence za nove uporabnike.
Oblak 365 razbremeni skrbnika informacijskih tehnologij tako, da prevzame nekatere naloge upravljanja z dostopom do storitev Office 365.
Ob prvi prijavi uporabnik pridobi uporabniški račun za storitve Office 365 in ustrezne licence za uporabo teh storitev.
Ko se uporabnik odloči za začetek uporabe storitev, si dostop do njih uredi samostojno, brez dodatnih posegov skrbnika informacijskih tehnologij.
Ob preteku upravičenosti, npr. ob zaključku šolanja, aplikacija predhodno obvesti uporabnika, nato pa samodejno odvzame dostop do storitev.
V Oblak 365 se lahko vključijo organizacije, ki zadoščajo spodaj navedenim pogojem.
Oblak 365 je namenjen vsem organizacijam, ki so upravičene do uporabe storitev zavoda Arnes.
Oblak 365 lahko uporabljajo samo organizacije, ki imajo delujočega ponudnika identitet (IdP) in urejene e-identitete svojih uporabnikov. Zaupa namreč samo informacijam, ki jih prejme s strani IdP, in ne odgovarja za napake, ki so posledica neurejenih identitet.
Office 365 lahko upravičene organizacije pridobijo kot del splošne ponudbe Office 365 za izobraževanje ali kot brezplačen dodatek v sklopu pogodbe EES. Organizacije, ki niso upravičene do brezplačne naročnine Office 365, se lahko odločijo za nakup enega izmed paketov v splošni ponudbi.