Prijava v Oblak 365 je uspešna, storitve so na voljo. Pri prijavi v Microsoft 365 pride do napake AADSTS51004: The user account does not exist in the directory. To sign into this application, the account must be added to the directory.
Na voljo sta 2 rešitvi, odvisno ali uporabnik obstaja v Microsoft 365 ali ne.
1 V Microsoft 365 preverite ali uporabnik obstaja. Pri tem si pomagajte z vodičem:
Upravljanje uporabnikov.
2 Če uporabnik obstaja, sledite navodilom v sklopu Uporabnik obstaja v okolju Microsoft 365, sicer Uporabnik ne obstaja v okolju Microsoft 365.
1. korak
Kliknite gumb Sinhroniziraj.
Če se je prejšnji korak zaključil brez napake, lahko uporabnik poskusi s prijavo v Microsoft 365. V primeru napake kontaktirajte Arnes HD.
1. korak
Ko ste našli uporabnika, kliknite gumb Ponastavi.
3. korak
Če je ponastavitev uspešna, se stanje pri uporabniku v Oblak 365 nekoliko spremeni.
Če se je prejšnji korak zaključil brez napake, lahko uporabnik poskusi s prijavo v Oblak 365. Ob prijavi se bo ustvaril uporabniški račun v okolju Microsoft 365.