Simptomi napake

Stanje v Oblak 365 Prijava v Oblak 365
Stanje v Microsoft 365 Prijava v Oblak 365

Opis postopka

Prijava v Oblak 365 je uspešna, storitve so na voljo. Pri prijavi v Microsoft 365 pride do napake AADSTS51004: The user account does not exist in the directory. To sign into this application, the account must be added to the directory.

2 rešitvi

Na voljo sta 2 rešitvi, odvisno ali uporabnik obstaja v Microsoft 365 ali ne.

1 V Microsoft 365 preverite ali uporabnik obstaja. Pri tem si pomagajte z vodičem:
Upravljanje uporabnikov.

2 Če uporabnik obstaja, sledite navodilom v sklopu Uporabnik obstaja v okolju Microsoft 365, sicer Uporabnik ne obstaja v okolju Microsoft 365.

Uporabnik obstaja v okolju Microsoft 365

1. korak

V sklopu “Upravljanje uporabnikov” poiščite uporabnika s težavo

Kliknite gumb Sinhroniziraj.

2. korak

Potrditev sinhronizacije

Potrdite sinhronizacijo s klikom gumba V redu.

Uporabnik naj poskusi prijavo v Microsoft 365

Če se je prejšnji korak zaključil brez napake, lahko uporabnik poskusi s prijavo v Microsoft 365. V primeru napake kontaktirajte Arnes HD.

Uporabnik ne obstaja v okolju Microsoft 365

1. korak

V sklopu “Upravljanje uporabnikov” poiščite uporabnika s težavo

Ko ste našli uporabnika, kliknite gumb Ponastavi.

2. korak

Potrditev ponastavitve

Potrdite ponastavitev s klikom gumba V redu.

3. korak

Preverite, če je uporabnik pripravljen za prvo prijavo

Če je ponastavitev uspešna, se stanje pri uporabniku v Oblak 365 nekoliko spremeni.

Uporabnik naj poskusi prijavo v Oblak 365

Če se je prejšnji korak zaključil brez napake, lahko uporabnik poskusi s prijavo v Oblak 365. Ob prijavi se bo ustvaril uporabniški račun v okolju Microsoft 365.