1. korak

Pregled stanja storitev

Ustreznost stanja storitev je na voljo v skrbniškem središču Microsoft 365.

1 V levem meniju skrbniškega središča Microsoft 365 razširite sklop Ustreznost stanja storitev.

2 Kliknite možnost Stanje storitev.

3 Izberite zavihek Vse storitve.

V tem sklopu imate na voljo pregled stanja posameznih storitev, ki sestavljajo okolje Microsoft 365.

2. korak

Dogodki

V zavihku Dogodki najdete kritične težave, ki znatno vplivajo na večji del uporabnikov v vašem okolju. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti.

3. korak

Avizi

V zavihku Avizi najdete težave, ki so omejene na manjšo skupino uporabnikov. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti.

4. korak

Zgodovina

V zavihku Zgodovina najdete vse pretekle zabeležene težave v vašem Microsoft 365 okolju. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti, na voljo pa imate tudi iskanje in filtriranje med težavami.

5. korak

Prijava težave

1 V zavihku Vse storitve kliknite možnost Prijavite težavo. V desnem delu zaslona se pojavi kartica.

2 Izberite eno izmed možnosti vpliva na vašo organizacijo.

3 S spustnega seznama izberite storitev, s katero imate težave.

Sledite preostalim navodilom in opišite težavo, nato kliknite gumb Pošlji.

6. korak

Obveščanje o težavah na storitvah

Med nastavitvami lahko spreminjate obveščanje o pojavu težav v vašem okolju Microsoft 365.

1 Kliknite možnost Nastavitve.

2 Potrdite možnost Pošljite mi obvestila o stanju storitve z e-pošto.

3 Vnesite do dva naslova e-pošte (ločena s podpičjem), ki bosta prejemala obvestila o stanju storitev.

4 Obveščanje lahko omejite glede na resnost oziroma obseg težave.

5 Obveščanje lahko omejite tudi glede na posamezne storitve.

Nastavitve shranite s klikom gumba Shrani.

Povezane vsebine