1. korak
Ustreznost stanja storitev je na voljo v skrbniškem središču Microsoft 365.
1 V levem meniju skrbniškega središča Microsoft 365 razširite sklop Ustreznost stanja storitev.
2 Kliknite možnost Stanje storitev.
3 Izberite zavihek Vse storitve.
V tem sklopu imate na voljo pregled stanja posameznih storitev, ki sestavljajo okolje Microsoft 365.
2. korak
V zavihku Dogodki najdete kritične težave, ki znatno vplivajo na večji del uporabnikov v vašem okolju. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti.
3. korak
V zavihku Avizi najdete težave, ki so omejene na manjšo skupino uporabnikov. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti.
4. korak
V zavihku Zgodovina najdete vse pretekle zabeležene težave v vašem Microsoft 365 okolju. Klik na posamezno težavo prikaže podrobnosti, na voljo pa imate tudi iskanje in filtriranje med težavami.
5. korak
1 V zavihku Vse storitve kliknite možnost Prijavite težavo. V desnem delu zaslona se pojavi kartica.
2 Izberite eno izmed možnosti vpliva na vašo organizacijo.
3 S spustnega seznama izberite storitev, s katero imate težave.
Sledite preostalim navodilom in opišite težavo, nato kliknite gumb Pošlji.
6. korak
Med nastavitvami lahko spreminjate obveščanje o pojavu težav v vašem okolju Microsoft 365.
1 Kliknite možnost Nastavitve.
2 Potrdite možnost Pošljite mi obvestila o stanju storitve z e-pošto.
3 Vnesite do dva naslova e-pošte (ločena s podpičjem), ki bosta prejemala obvestila o stanju storitev.
4 Obveščanje lahko omejite glede na resnost oziroma obseg težave.
5 Obveščanje lahko omejite tudi glede na posamezne storitve.
Nastavitve shranite s klikom gumba Shrani.
Povezane vsebine