1. korak

Razkrijte celoten meni

Za začetek razkrijte celoten levi meni v skrbniškem središču Microsoft 365.

2. korak

Podpora

V levem meniju prikažite sklop Podpora.

3. korak

Novo naročilo storitve

V levem meniju kliknite možnost Novo naročilo storitve.

4. korak

Kratek opis težave

V iskalnik vpišite kratek opis vaše težave, seveda v angleškem jeziku. Nato pritisnite tipko Enter.

Nasvet V opis vključite ime storitve, s katero imate težave in če je mogoče tudi obseg uporabnikov, na katere težava vpliva.

5. korak

Iskalnik rešitev

Glede na vaš opis sistem poišče možne rešitve.

6. korak

Obrnite se na podporo

Na dnu kartice z rešitvami kliknite možnost Obrnite se na podporo.

7. korak

Podrobnosti zahtevka (1. del)

Izpolnite obe vnosni polji.

1 Po potrebi dopolnite polje Naslov, ki se sicer prenese z začetka ustvarjanja zahtevka.

2 V polju Opis podrobno opišite vašo težavo.

Nasvet Če želite, da za komunikacijo z vami uporabljajo Microsoft Teams, to omenite v opisu zahtevka. Prav tako omenite svoj delovni čas in navedite, da vas kontaktirajo v tem obdobju.

8. korak

Podrobnosti zahtevka (2. del)

Dopolnite ostale podrobnosti zahtevka.

1 Vnesite svojo telefonsko številko.

2 Preverite ali vnesite svoj e-poštni naslov.

3 Izberite želeni način stika s tehnično podporo. Predlagamo po e-pošti.

4 Če imate kakšno sliko napake ali druge datoteke, lahko dodate do 5 priponk.

9. korak

Podrobnosti zahtevka (3. del)

Izpolnite še zadnje podrobnosti zahtevka.

1 Izberite časovni pas.

2 Izberite jezik komunikacije.

3 Zaključite oddajo zahtevka s klikom gumba Stik z mano.

10. korak

Pregled vseh odprtih zahtevkov

V levem meniju kliknite možnost Prikaz naročil storitve.

1 Kliknite na ime zahtevka, da prikažete podrobnosti.

11. korak

Podrobnosti o zahtevku

Na tem mestu najdete vse podrobnosti zahtevka.

1 V tem delu najdete podrobnosti o zahtevku, stanje zahtevka in osnovni opis težave.

2 Klik na posamezni korak prikaže celotno vsebino tistega koraka v korespondenci.

Povezane vsebine