1. korak

Razkrijte celoten meni

Razkritje celoten levi meni v skrbniškem središču Microsoft 365.

2. korak

Podpora

Začnite postopek ustvarjanja zahtevka za podporo.

1 Prikažite sklop Podpora.

2 Kliknite možnost Novo naročilo storitve.

3. korak

Iskalno polje rešitev

Kliknite v iskalno polje rešitev.

4. korak

Naslov zahtevka

V iskalno polje vnesite Please confirm eligibility for EDU pricing.

5. korak

Obrnite se na podporo

Na dnu kartice kliknite Obrnite se na podporo.

6. korak

Vnesite opis težave

V polje Opis vpišite opis težave. Predlagamo, da dopolnite spodnji primer:

We would like to purchase Microsoft 365 services with special EDU pricing.
1. Our institution’s active website URL is {vnesite naslov spletnega mesta, primer https://www.oblak365.si/}
2. Please describe your institution in detail: {na kratko opišite svoj VIZ v angleškem jeziku}
3. Our institution is accredited by the Ministry of Education, Science and Sport.
4. Our institution is not a full-time teaching institution/organization which is non-academic and/or non-government recognized.
5. We are not a local, regional or national office that administers one or more Educational Institutions.
6. We are not either of the Public Institutions (Public Library, Public Museum or Charitable Organization).
7. We do not have a partner assisting with our deployment of Microsoft 365.
            

Nasvet Spletna domena iz 1. točke opisa mora biti dodana v vaše Microsoft 365 okolje (primer: oblak365.si). Če domene še niste dodali, si poglejte vodič
Domene v Microsoft 365. Prav tako morate imeti izpolnjen profil organizacije, vodič na Profil organizacije

7. korak

Kontaktne informacije

Vnesite dodatne kontaktne informacije (telefonsko številko in e-poštni naslov) in izberite možnost E-pošta.

8. korak

Področne nastavitve

Tehnična podpora Microsoft 365 deluje 24/7, zato je priporočljivo nastaviti Področne nastavitve.

1 Razširite sklop Področne nastavitve.

2 Izberite Časovni pas.

3 Izberite Drugi jezik (angleščino).

4 Kliknite gumb Stik z mano.

9. korak

Pregled odprtega zahtevka za podporo

V kartici so na voljo podrobnosti vašega zahtevka za podporo.

10. korak

Prikaz naročil storitve

Zahtevke za podporo najdete v levem meniju pod Prikaz naročil storitve.

11. korak

Zgodovina naročila storitve

Na seznamu najdete vsa odprta naročila storitev (zahtevke za podporo).

12. korak

Nadaljevanje komunikacije sledi po e-pošti

V predvidenem času vas bo po e-pošti kontaktiral predstavnik podjetja Microsoft, s katerim boste po potrebi dopolnili zahtevek.

Postopek v rednem delovnem času (ob delavnikih med 9 in 17. uro) traja nekaj dni.

13. korak

Čestitke, potrdili ste upravičenost za akademske organizacije

Ko je vaša zahteva odobrena, ste o tem obveščeni po elektronski pošti. Zdaj lahko naročite brezplačne licence za vašo organizacijo.